.

.

maanantai 9. syyskuuta 2013

Time flies TOO fast!

Huh! Alkaa lähtö lähestyy jo nopeasti! Vähän ehkä jopa ahdistaa se kuinka nopeasti päivät oikeesti vaan vierii! Tuntuu että on niin paljon asioita tehtävänä ennen matkaa, mutta silti vaikka olisi aikaa niin en saa aikaseks niitä tehtyä. Ahdistaa myös se että vaikka kuinka oon laskeskellu mun budjettii ja tehny ihan pirusti töitä, niin tuntuu, että se summa ei vaan kasva! Näillä näkymin tuun jo tyyliin tän vuoden puolella takasin :D haha, ei nyt sentään. Sit myös ärsyttää kun musta tuntuu etten elä tässä hetkessä. Jokapäivä vaan ajattelen lähtöä ja tulevia siistejä kokemuksia yms.. Harmittaa että tää on vaan tämmöstä ajan tuhlailua täällä Suomessa :( Mä en vaan viihdy täällä, vaikka mulla onkin ihania kavereita ja ihana perhe. Toivon että kun tuun takasin niin oon saanu semmosen reissu ähkyn ja nautin taas täällä olosta ja ehkä jos löytyis semmonen pieni suunta elämälle, että mitä haluaa alkaa opiskelemaan, niin voi olla että sitten jopa alkais tykkäämään elämästä tällä koto-Suomessakin ;)

Tosiaan tässä viimesen parin viikon aikana ollut vaikka minkä näköisiä kissanristiäisiä. Lääkärissä oon rampannu vähintää kaks kertaa viikossa viimesen kuukauden aikana, hakenu kansainvälisen ajokortin, risteilly Viroon työporukan kanssa, viettäny ihania hetkiä kavereiden kanssa, tehny töitä ja käynyt mm. viimeisessä personal trainer tapaamisessa. Siitä sitten tähän toiseen asiaan.

             Eli palkattiin Even kanssa personal trainer viime vuoden lopussa hieman ennen meijän reppureissua, haluttiin päästä hyvään rantakuntoon personal trainerin vinkeillä. Meiltä jäi muutama kerta käyttämättä ennen reissua, joten hoidettiin loput tapaamiset vasta nyt. Mun käsitys personal trainerista alunperin oli, että hän luo jonkun näkösen treeniohjelman ja kertoo vähän vinkkejä esimerkiksi ruokavalion suhteen ja neuvoo miten kuntosalin laitteita esimerkiksi käytetään. Noh, kun sopparit oli jo tehty ja ensimmäinen treeni takana kyselin treeniohjelmaa johon sitten vastattiin, että meidän yrityksessä semmosia ei saa tehdä asiakkaille (?!??!?!). Siitä jo sitten ekan kerran jälkeen tuli pieni ärsyyntyminen että JA MIKSI EI?! EIKÖ SE OLLUT TÄMÄN TARKOTUS!!! Noh meille sitten kumminkin luvattiin treenikortit kaikista meijän treenikerroista jotta voidaan sitten muistella niistä tekemiämme liikkeitä yms. Noh viimesellä kerralla viime viikolla kyselin sitten näitä treenikortteja johon sitten sain vastauksen, että "Ei me asiakkaille luovuteta näitä treenikortteja", johon sitten tietenkin puutuin, olihan meille luvattu ne ensimmäisellä kerralla! Pienen vänkäämisen jälkeen suostui hän luovuttamaan mulle YHDEN vaivaisen treenikortin. En mä lähde 10 minuuttia ruinaamaan yhden hemmetin kortin perään, joten pitäkööt korttinsa. Siinä vaiheessa sitten olin jo niin VIHAINEN ja PETTYNYT, joten annoin palaa ja kerroin kaiken mitä mieltä oon kyseisestä kuntosalista ja heidän tavastaan toimia. Mielestäni maksoin aivan liian suuren summan, enkä saanut rahoilleni vastinetta! Mistä mä voin muistaa liikkeitä yli 8 kk takaa! Tähän sitten sain semmosen vastauksen, että jos ottaisin uuden paketin niin sitten voitais kattoa vähän jotain ohjelmaa (?!?!?) ja mitä voisin sitten vapaa-ajalla treenata yms! (ELI MAKSAISIN ITTENI TAAS KIPEÄKSI JA LOPPUEN LOPUKS EN KUITENKAAN SAISI MITÄÄN NÄISTÄ LUPAAMISTA JUTUISTA). Joo no voitte vaan kuvitella mitä oon sitten taas vastannut tähän kyseiseen kommenttiin... Mutta joo, nää suuret kuntosali ketjut haalii vaan asiakkaita lisää ja lisää, ja lahjoo uusia asiakkaita kaiken maailman eduilla ja tuotteilla kun taas vanhoja tunnollisesti käyviä ja maksavia asiakkaita kohdellaan kuin kasa paskaa. Ja noista kuntosaleista eroaminen on lähes MAHDOTONTA! Ryhmätunnitkin aina tungettu niin täyteen, että hädin tuskin mahtuu seisomaan suorassa, kun osuu jo vieressä edessä ja takana olevaan. En suosittele kyllä kenellekään.

Olishan tässä vaikka ja mitä sanomista, mutta jätänpä jotain ensi kertaakin ;)

Jos tästä alottais hyvän viikon ja yrittäis unohtaa kaikki nää ärsyttävät asiat, joita on nyt jouduttu lähiaikoina kohtaamaan jo liiakseen. Hyvää alkavaa viikkoa !

TJ 37

Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti