.

.

maanantai 26. elokuuta 2013

Millions of thoughts trapped in my head!

Miljoona ajatusta pyörii mun päässä. On niin vaikeeta kirjoittaa ajatukset sanoiksi, varsinkin nyt kun musta tuntuu, että voisin kirjottaa kirjan mun ajatuksista. Noh tässä kuiteskin muutamia tän viikon päällimmäisiä ajatuksia ja tapahtumia!

Eli olin taas 8 päivää Itämerellä seilaamassa. Innoissani aina lähden laivalta kotiin, mutta kotona taas tulee semmonen tyhjä olo ja kaipaus takasin siihen rutiinii mikä siellä laivalla on.
 Edellisessä työjaksossa luulin sairastuneeni vatsatautiin, mutta tällä kerralla tajusin, että kyseessä saattais jopa olla sellanen kiva juttu, että taidankin olla sitten MERISAIRAS merimies, nimittäin voin huonosti tässäkin työjaksossa.. Noh onneks se pahoinvointi menee ohi yhtä nopeesti kun tuleekin..

Asiasta kukkaruukkuun.
Eilen vietettiin mun parhaan kaverin läksiäissynttäreitä. Eve on siis lähdössä vähän yli viikon päästä Australiaan au pairiksi! Oon niin ilonen ja onnellinen Even puolesta ja tietenkin siitä, että mulla on sitten siellä kans joku kaveri kun sinne asti pääsen!
Mua alko vaan eilen niin ärsyttämään se, että kun joku vaivautuu järjestää juhlat, tekemään ruokaa ja ostamaan juomaa ja muut pääsee sitten ilmasiks nauttii näistä herkuista, tulee juhliin ja sitten kun on saanut syötyy ja juotuu mahansa täydeltä, sanoo lähtevänsä baariin vaikka päivän sankari ei sinne halunnut ja sitten yhtäkkiä puolet vieraista lähtee! Mä oon vaan sitä mieltä, että toi on niin törkeetä kaikin puolin! Sen takia mä päätin eilen, että mä en haluu juhlistaa mun 20 vuotis synttäreitä, enkä pidä myöskään mitään läksiäisjuhlia. Viime kerralla mun ja Even läksiäisiin meni monta sataa euroa rahaa ruokiin ja juomiin ja sitten ihmiset tulee ja lähtee 22 aikaan illalla ja jättää meidät tyylii kahestaa meijän omiin juhliin niin ei kiitos enää. Oon niin kyllästyny tommoseen touhuun.

 Päivä päivältä oon vaan varmempi ja varmempi siitä että mä haluan pois Suomesta ja mahdollisimman pian! Tänään olin töissä pitkästä aikaan ruokakaupan kassalla, vuokrafirman kautta. Istuin kassalla toisen tytön kanssa ja yhtäkkiä molemmille tuli melko pitkät jonot jonka jälkeen soitin kassakelloa, että kolmas kassa tulisi paikalle. Noh, paikalle saapu sitten vanhempi naishenkilö joka kovaan ääneen ärähti: "Mikä sun ongelmas on?" Sanoin sitten ihan asiallisesti, että no tässä on molemmilla aika pitkät jonot, että jos voisit tulla auttamaan. Nainen vastas mulle sitten tiuskien takasin; "Kuule meillä on paljon muutakin tekemistä, kun ravata kokoajan täällä, ja sun jonos ei oo pitkää nähnykään!" Mun päässä alko kiehuu samantien ja vastasin kuitenkin rauhallisesti takasin ja kehotin tätä lopettamaan tiuskimisen. Asiakkaat tulivat mua kiittelee ja sanoivat että olin aivan oikeessa tässä tilanteessa ja ihmetteli kuinka tää vanhempi naishenkilö voi asiakkaiden edessä käyttäytyä noin! Se mua ärsyttää, että kukaan ei uskalla ikinä sanoa kenellekään mitään takaisin, vaan antaa tollasten elämäänsä kyllästyneiden ämmien käyttäytyy viattomia ihmisiä kohtaan niinkun niitä vaan huvittaa. Mä oon sitä mieltä, että tollasiin tilanteisiin PITÄÄ puuttua, eihän ne asiat siitä muutu paremmaksi, jos niihin ei puututa. Lähetin sitten kyseiseen kauppaan palautetta ja annoin myös omalle työnantajalle palautetta kyseisestä kaupasta ja toivon todella, että joku puuttuu tähän asiaan niin on sitten muiden ekstra työntekijöiden kiva mennä sinne töihin ens kerralla! Suosittelen alan vaihtoa tälle kyseiselle rouvalle ja monelle muulle kenen kanssa olen joutunut töitä tekemään tän parin kuukauden aikana.

Muistakaa tekin, että ette jää kuuntelee tollasia ihmisiä vaan tehkää asioille jotain! =)

Hyvää kesän loppua! Tänään jäljellä 51 aamua!
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla



4 kommenttia:

  1. Kauhee toi juhla juttu!! Miten tollasia "frendejä" voi olla ees olemassa... :D Aika kauheeta käytöstä :O
    Ja voi vitsit oon kyl niin kateellinen noist sun matkustamiskertomuksista :) :D Mäki haluun!! Ja varmasti lähenki heti ku koulun saan loppuu ja kerättyy massii! Mihin kaikkialle oot nyt sit lähössä? :)

    VastaaPoista
  2. Noniin sitä minäkin! Mun mielest niin loukkaavaa käytöstä. Kyl pitäis vähän miettiä, vaikka olis kuinka perseestä omasta mielestään niissä bileissä.
    Hahah joo no mun tarkotus ei todellakaa oo tehä ketään kateelliseks vaan kannustaa kaikkia lähtemään, koska monikin jolla on resurssit ja halua lähtee ei vaan kertakaikkiaan uskalla! No siis tos mun viime postauksessa on ekan parin kuukauden suunnitelmat ja kaupungit jo mihin oon nyt suunnitellu meneväni :D Mut pääasiassa siis aion tän kahden vuoden aikana kiertää: Laosin, Kambodzan, Vietnamin, Filippiinit, Indonesian,Australian, Uuden Seelannin ja sitten ehkä jos on rahaa ja aikaa niin Papua Uusi Guinea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii sounds fun!! Joo kyl mä lähen vielä mut en haluis yksi... Oon kyl joiltai kuullu et yksin on paras mut en kyllä tiedä haluisinko iha ypönä lähtee... Meen nii helposti paniikkii kaikesta XD

      Poista
    2. Joo no kannattaa lähtee kyl jonkun kanssa ehkä sit ekalle pidemmälle reissulle :P Nyt vaa matkaseuraa ettimään ja reissuun!

      Poista